---



Det är urmysigt med all snö ute! Jag längtar efter att påbörja pulkasäsongen, men jag måste gräva fram en kompis med tid och lust och pulka/sopsäck. Spänningen tar kål på mig! MIIIIIIIIIH!

Ahem.

Jag måste börja göra julklappar också. Alla matgrjer görs dagen innan/på julafton, men alla andra grejer..uh..Jag har knappt startat. Stress.

Äh. Nu ska jag plita ner ett par hälsningar på de sista julkorten för i år, och så ska jag knapra i mig lite lunch (bön/makaronisallad är mumsmums) och se till att börja på någonting! Vad som helst! Jag måste nog göra en present per dag, för julafton kommer ju snart! :D 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad härligt att du också gör dina julklappar. Mycket mysigare att sitta hemma o pula. Om man inste väntar in i det sista och stressar ihjäl sig som vissa gör...



Jo, den var ganska udda! Handlade om en tjurig prost i norra Finland som får en björnunge i present. Sen lär han den allsköns konster och ja. Galet blev det. Ond, bråd död är min favorit också! Älskar mycket östeuropeiska författare och mycket från typ början av 1900-talet. Då var allting så arbetare och lite steampunkigt. Gillart.

2009-12-16 @ 16:39:31
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0