10-words-you-need-to-stop-misspellling

Ska snart hoppa in i duschen och dra iväg till Gabbi. Vi ska ut och mellandagsrea-shoppa (för min del ska jag försöka hålla mig i skinnet och försöka att bara få med mig krympplast och virknålar (<--- annars kan jag ju inte börja virka) hem)

Jag följer Digg på Twitter (jag tror att det var så användaren hette. Han finns under rekommendationerna i alla fall) som länkade den här 10-words-you-need-to-stop-mispelling-listan. av någon som kallar sig för The Oatmeal.



(länk igen)

Jag skulle bli lycklig om jag någon dag fick ha den affischen hängandes på min vägg.

För övrigt har jag sett till att få många delfiner överkörda i mina dar. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0