Dan före dopparedan'


Imorgon är det jul, tjolahipp tjolaho!
Vår familj satsar som vanligt på FULLSTÄNDIG MATKOMA (ett så allvarligt tillstånd att det förtjänar versaler) och jag drar mitt strå till stacken genom att fixa praliner, chokladmoussetårta, potatissallad, tomatsalsa och fikon-experiment-saker. Bror min ska helsteka en kalkon i ugn, vilket kommer vara hedergästen på matbordet eftersom vi aldirg tidigare försökt oss på någonting liknande. Mamma står för köttbullar, prinskorv och sallad. Pappa har..

Han har..

han.

har handlat en burk sill.


Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw.

----

Idag var jag hemma hos Gabbi, som precis har flyttat. Tipptopp I say.
Dessutom har jag övningskört på snö, vilket innebar att jag tappade kontrollen över bilen alldeles för många gånger, men jag lever och mår bra, så körkortet kanske kommer i hamn någon vacker dag.

----

För övrigt kan alla som tycker om Laurie Liptons illustrationer nu också bära dem.


----

Nu måste jag julstöka vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0