Igår var jag och hela sthlm och julhandlade och idag


...så såg hela min omgivning ut som ett enda stort julkort, så jag rusade ut med kameran

och han knäppa en bild innan batterierna tog slut. Suck.

Fick ägna morgonen och julklappsstök istället: städade större delen av mammas och pappas badrum, och satte fast en ballong med 'god jul, till mamma och pappa från Miriam' på dörren (ballonger är världens bästa post-it-lapp!) och..lekte lite med textilfärger:



Pappa får nämligen en t-shirt med lite ego-boost på.

Lite senare idag så ska jag ta svininfluensavaccin (mamma tjatar ihjäl oss) , och åka och handla lite prylar som jag behöver för att laga chokladpraliner till ett helt kompani.


Åh.
En random sak som hände inatt var att jag drömde att jag, Gabbi och Gabbis mamma skulle lära hemlösa att gå på styltor. Om vi lyckades vet jag inte, men jag var glad hela morgonen sen.


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA vilken underbar dröm!

Jag tycker om tröjan, den var fiin :)

2009-12-23 @ 22:22:58
URL: http://amunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0