Kanske det bästa jag någonsin varit delaktig i


Resultatet av en väldans massa bak och stök tillsammans med Tina och Henrietta är den här urtjusiga typen:



Nu också min profilbild på ansiktsboken.

Det var tänkt att han skulle delta i arkitekturmuseets pepparkakshustävling, men han är inte riktigt lika tjusig på resterande tre sidor, ty både tid och glasyr tog slut. Det var däremot sjutusans kul att göra den, så jag rekommenderar alla till att försöka göra något liknande om ni vill ha kul! (Det var inte så knepigt att syssla med smält socker heller - ingen blev skadad, och det var otroligt snabbtorkande och hållbart.)



Snart ska jag gå ut i skogen, på förmiddagspromenad. Har målat lite tyg (det tar tid) och ska sy lite påsar av det. Har idéer till tre påsar och Gabbis Green Day-påse. Har också en idé om ett alfabete! (Mer om det någon vacker dag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0