Måndag


Eftersom jag fick kommentaren att mina bakgrundspäron ser ut som könsdelar (tack familj, tack...) kunde jag inte sluta se det uppenbara själv och har nu bytt ut till oskyldiga pingviner.

Tills vidare.

Idag har jag kört omkring för första gången i vinterväglag (!!!) och så har jag tränat ett medel max pass på Friskis&Svettis. Det var 80 minuter långt. Den första kvarten är kul, sen är det drygt 40 minuters tortyr, resterande är stretch och avslappning. Jag visste ju att det skulle bli jobbigt, särskilt när jumpaldearen var som en påtänd pratshowvärd i början, men jag menar..hujedamig.

Medan jag extatiskt hoppade runt i (någorlunda) takt som alla andra tänkte jag på hur häftiga statyer allihopa skulle bli. Tänk om tiden bara stannar under ett av passen och alla står stilla som sten - typ på ett ben med händerna i luften och grimaser i ansiktet. Då skulle alla frusna-i-tiden-tränare kunna ställas ut på ett museum som skulle hylla 'den mänskliga ansträngningen' eller 'motionen' eller något.

Jappjapp.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaa :D Det är så det ska vara när man tränar :D:D:D

2009-12-15 @ 14:27:28
URL: http://amunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0