Skrapkartong






Gammalt som gatan. Pluspoäng om ni vet vem den stilige herrn' är!

Idag har jag fixat med julkort och födelsedagskort och använt mina gladaste tuschpennor och kladdat ner allting med färggranna fingeravtryck. Ska träffa Elisabeth senare idag, ett av födelsedagsbarnen (hon fyller 19 på självaste Lucia), det ska bli trevligt trevligt.

Imorgon ska jag baka pepparkakor (satte en deg idag) och åka hem till min bror, vars flickvän fyller år. (eller fyllde, hon på självaste Nobeldagen. Vilka kul födelsedagar det finns i december.) Också trevligt! Vill gå på Beckmans julmarknad, men saknar tid. På söndag kommer några kompisar hit och vi ska pyssla. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0