Vildanden





Jag har bestämt mig för att tillbringa (<----- Notera. Rätt verb.) lite av min lediga tid på att lära mig Photoshop. Det går..öhm..

Tja, jag har lärt mig hur man kan sätta in en bild på en annan, fast kanterna blev knasiga så jag blurrade ihop allt, och så råkade jag göra en pensel med 1200 pixlars radius, så att hela programmet hängde sig och jag nästan behövde starta om datorn.

Men alla är vi barn i början.

Ritade bilden med svart tuschpenna (i verkligheten är den mycket streckigare). Posen är snodd från ett häfte om pjäsen Vildanden som Stadsteatern satte upp. Ville bara böla i teatern där jag satt och tittade, men det hade blivit så jobbigt med all uppmärksamhet, så jag tog mig till sans och lät bli. Det var ett tag sen, men det var en bra pjäs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0