Klickklickklick

Fotograferat, pysslat och jobbat med den största målningen jag någonsin gjort (ända sen den gigantiska nakna blå människan jag målade i gymnasietvåan).

Och ritat lite annat också. Polaroidkameror är ruskigt snygga, men aningen otympliga.



Ritprogrammet ville inte hänga med i tiden heller, utan det la av hela tiden, så det där var det bästa som kunde göras.
Ska rita mer sen, och läsa, och pyssla med pärlor och..massor med saker. Läser om Harry Potter and the Half Blood Prince, innan jag beger mig för att en vacker dag se filmen - och för att jag ska på konvent (herregudpanikpanikpanik) om två dar!

Kommentarer
Postat av: Tellus

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG<333 Verkligen. Du är typ superkreativ. Helt underbart. Får mig att drömma mig iväg till ett mysigt liv på landet i frankrike eller något där man kan ägna hela dagarna åt pyssel och konstiga saker.. Fantastiskt!

{nu tänker jag länka dig på min blogg^^)

2009-07-17 @ 23:23:32
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0