Matlagning och pysselsyssel

Vi måste avfrosta frysen, och jag tänkte rengöra kylskåpet..så det har blivit en massa matlagning! Vad sägs om broccoli/zucchinipaj (för pajdeg, se här), broccoli/tomat/purjo/fetaost-fiskgratäng, och lite annat smått och gott

Igår målade jag lite på en kruka, osm jag ska plantera basilika i. Mums, mums, mums.



Idag kom jag igång med de första förberedelserna till någonting som kan vara en Expecto-utstyrsel, men jag fick avbryta när jag upptäckte att om det inte står att textilfärgen inte funkar för mörka tyger, så gör den ju inte det heller. Gosh. Såklart. Det blir en sväng till Kreatima imorgon, för jag har fortfarande kvar lite stålar på presentkortet jag fick av David och Lotta på studenten.:)

Läste ut Pet Sematary igår. Tror jag ska fanarta lite, det var länge, länge sen.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Mm, paj är ju så gott!

2009-07-08 @ 19:58:09
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0