saker att fylla ut dagen med

Things on my to-do-list

Vaknade inte i Täby idag. Smet därifrån, hem till Karro, och sov över där.

Pompidomp, såg världens finaste soptunnor (yes) som jag fotade, men det kommer sen. Efter städning och bakning och allt det där andra. Och så ska jag godkänna några kommentarer (de är inte många, men snälla) - om jag inte svarar med en gång så kommer jag att glömma bort det och det är ju dumt.


försökte göra någonting tufft i Paint, men det slutade med..ett kylskåp.


Kommentarer
Postat av: Tellus

Bli spammar nog varandra hörrödu ^^ Men jag är i alla fall jätteglad att du orkar spamma mig! :D Jag har inte så många läsare, och de jag har kommenterar aldrig. Förutom du :D Det är awesome ^^^

Och, vad ska du göra fanarten på :D Är det Harry Potter :D?

2009-07-20 @ 13:22:17
URL: http://jarventaus.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

Miriam; Det verkar som du har gjort jättefint med konserver. :) Det skulle vara roligt att se dom.:) Jag klädde om en konserv med inslagningspapper häromdagen. Det finns SÅ mycket man kan göra!! :) Knappar är fint. Själv har jag tänkt sy på lite fina knappar på en kudde. Men vart ska jag alla kuddar??? :D



Ha det gott & pyssla lugnt! :)

2009-07-20 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0