Mina pingviner :D

Det var en gång en Karolina. Hon läste den här boken:

Yes, Döden och pingvinen. Karolina lovordade den ändlöst, och jag som tycker att hon är underbar och smart och allt sånt, införskaffade boken och slukade den. Den var b.r.a.
Sen tänkte jag att "pingviner, men visst, varför inte", och så skaffade jag mig en mild besatthet, och gjorde..konstiga saker med den.





Till exempel de här blodtörstande, isbjörnsdödande monstren.



En Jack the Ripper också.



Och diverse annat.

Det jag ska göra idag är aaaaatt...gå i skogen. Sen har jag ingenting annat planerat, alls. Mina fingrar rycker och vill måla pignviner, och jag har en stor träbit (perfekt-kvadratiskt-med-tillhörande-metallram-så-awesome-tack-gabbi) att göra det på.
SÅ! COMMING UP:



En uggla, en pingvin. Månbelyst och fint :)


See ya later alligator!

Kommentarer
Postat av: HANNA

svar: awwwwwww tack! :D

2009-07-13 @ 22:06:49
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vilka läskiga pingviner! Blodtörstiga!

2009-07-20 @ 13:51:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0