Det är HAJEN! D:


Jag-börjar-få-en-mindre-panik-över-att-jag-inte-har-någonting-att-sysselsätta-mig-med-på-dagarna. 

Tiden fortsätter obönhörligen att gå, och alla mina vänner/föräldrar/bröder börjar snart plugga och jobba.
Det är så knepigt att försöka vända och vrida på alla bra egenskaper jag har, för vad jag än säger så är jag rätt säker på att tusen andra människor säger precis samma sak.

---

Hursomhelst.
Har du en bunt med CD:s som du inte använder?

Då kan du till exempel..måla en haj på dem. (Eller, vad som helst, som faller dig in.)




Tror jag ska fixa ett gäng clowner/fina mönster/monsteraliens eller något på en massa andra CD:s, så jag får lite färg i rummet. Hm, jag vet inte riktigt varför det blev en haj överhuvudtaget. Har inte sett skräckisen, bara Svampbob-parodin.:D

För övrigt: Det finns en cool utomjording som ritar någonting som heter steampunk. (Jag har fortfarande inte kollat wiki om vad det är för någonting) Men allt är väldigt detaljerat, och hon är ruskigt talangfull. Titta, titta, titta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0