Work in progress - maaaajs.



Tänkte göra Children of the Corn fanart, och rita Malakai (Öh, jag vet inte riktigt hur det stavas) och Isaac, de små läskiga barnen (som får för sig att mörda alla vuxna och offra alla 19+-åringar till Majsen. Aaah, ljuvliga Nebraskahåla) i berättelsen.
Sen insåg jag att jag inte kan rita människor som jag vill rita dem, och poff, så blev det majs och lite möbler (eller, en stol än så länge) istället.

Nu ska jag ut och plocka lite vinbär, sen ska jag dra iväg till Jenny på middag, och träffa Filippa som (hurtigt nog) ska på lumpen snart.:)

Kommentarer
Postat av: Tellus

Åh vad jag älskar majs! -sjunga på Ebert-

Alltså. En majskolv och lite möbler. TADA---KONST! Du har en underbar stil^^



Tack för kommentaren btw ^^

2009-07-26 @ 00:11:35
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0