Det bästa resursslöseriet är det som gör andra glada


Jag och Henrietta hjärtar Tina, som fyllde 20 år igår. I största hemlighet så cyklade vi iväg till Stocksund med tre svarta säckar uppblåsta ballonger (vi var ganska i ögonfallande, trots det hemliga uppdraget). Vi frös fingrarna av oss när vi visade vår uppskattning med runt 60-70 finfina ballonger (flest rosa) runt Tinas familjs lyktstolpe, i markisen, i blomkrukorna och på ytterdörren.





Det var värt det, för Tina är världsbäst.
När jag blir tant ska jag fira mina 125 katters födelsedag med 100 stycken heliumballonger. På 99 av dem ska jag skriva varför jag älskar de små liven, på den hundrade ska det finnas ett 'grattis, jag tycker om er därför att..'

Det ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0