Dödskallar mest


Idag har jag mest målat. Den här dödskallen, som jag har ett vidare syfte med, och en annan färggladare målning (ja, jag kan kalla det för målning! För att för första gången sen jag slutade skolan målar jag med akrylfärg igen! Mihihihiiiiii!) som jag inte har fotat än. (Oklara porträtt ser nämligen ruskigt fula ut)

I alla fall, enjoy:



Och, bara eftersom jag kan, och tycker om massproducering:

                               

Hoppdidopp, det var det. Nu ska jag övningsköra i Arninge och fortsätta måla och läsa tills jag blir för trött i ögonen.

Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

cooolt! :)

2009-11-15 @ 13:47:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

har 16 713 ord nu. Skulle ha skrivit ca 10 000 idag för att komma ikapp. Det har gått ... sådär. Eller, rättare sagt, det har inte gått alls. Tror du du kommer hinna då?

2009-11-15 @ 15:57:43
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0