Det bästa mina bildmappar erbjöd idag


Jag sorterar, fastän jag borde läsa körkortsteori. Innan jag sorterade så åkte jag till stan, med en kasse med kläder till Myrorna i vänstra handen och en kasse försenade biblioteksböcker i den högra. Nu är jag hemma med två nylånade textilböcker och en kokbok, så jag ser framemot mycket pyssel och en massa kulinariska läckerheter. 

Det här är det finaste från två små bildmappar som har slagits ihop till en nu:



1. Fars Dag kort till pappa. Insidan.




2. Glad men suddig Karro som sitter i min säng och precis ska fråga om jag antingen vill se Jumanji, Mamma Mia eller två andra filmer. Det blev Jumanji. Gud vad jag älskar Jumanji!




3. Hittade när jag städade källaren. Målad av nån av mina bröder. Jag diggar formen på hönan stenhårt och tänker försöka mig på någonting liknande.




4. Tjejmiddag i Karros lägenhet.



5. H&M:s home-avdelning med många inte-så-fina-inredningsprylar men med ruskigt snygga klockkuddar i taket.



6. Stockholms zombie walk. Kunde inte vara med i själva tåget för jag skulle träffa Elisabeth senare, men kunde titta på tonårsodöda jaga upp barn i träd.

7. Fulsnyggt hänge som jag gjorde när jag först började pärla. Använde som örhänge ett tag, innan jag tyckte tt det blev för tungt.


Snipp snapp snut, nu är sagan slut!



..måste..plugga..körkortsteori..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0