Är ni kära i en tjej som jobbar på Donken?



Tamed en gitarr, storma in på McDonalds och riv av McDonalds Girl.
Lyssna här:
Squirrels

(jag vet att listan heter Squirrels, men första låten är rätt låt!) Kan vara det knäppaste bandet jag hört. De har parodier på andra låtar, egna knasiga låtar och kristna låtar. Allt i A Capella.



Idag har jag varit med Karro i Täby Centrum (för te/titta-på-fina-klänningar-party-eller-liknande). Jag ville visa mig från min bästa sida och drog på mig det käckaste i min garderob just nu (...min Lindexianska lilla rödrutiga...) och begav mig.

Det började med att tåget jag trodde att jag skulle ta var ett snabbtåg som svichade förbi mig i en rasande fart. Sjutton minuter försent så befann jag mig i köpcentrumet. Karros föräldrar hade tagit bilnycklarna till jobbet fastän de inte använde själva bilen, så hon hade cyklat dit i ungefär samma hastighet som tåget, vilket är impande.

En sockerchock (/fika) senare så traskade vi runt och runt och runt. Det var ungefär det vi gjorde, vi tittade på julklappar och konstiga böcker och ungefär fyrahundrasjuttionio grejer från Designtorget (som jag önskar mig) och lika många vantar (jag var för kräsen) tills Karro cyklade hem och jag tog bussen.

Har målat ramar och nu ska jag baka pepparkaksväggar, för imorgon kommer Tina och Henrietta hit.
vi ska skapa ett monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0