Torsdag


Jag sitteroch väntar på att telefonen ska ringa, vilket den aldrig verkar göra.



Blogg.se trilskas och vill inte låta mig ladda upp bilder som jag vill ladda upp. Knas, knas, knas. I veckan har jag mest krattat löv, fixat käk och läst böcker.

I fredags (tror jag att det var) åkte jag hem till Filippa. Filippa har nått prime-time och är hela nitton år nu. Jag tyckte att det var lugnt och skönt och kunde norpa åt mig lite Caesar (Filippas urgosiga tjocka katt), fast hon önskade sig nog mer drag. I tisdags fyllde Henrietta år också, och jag är skyldig henne en födelsedagssång, fast jag fixade kortet och en ballong i tisdags. (Det är trevligt att bo på gångavstånd till en kompis, så att man bara kan knöla ner saker i brevlådan till den).

Annars har jag ritat den där färgladda saken ovaför också, det tog sin lilla tid. Den är gjord med Magic Markers, som jag älskar. Ska rita något mer tufft på den, eller skriva något.

Men nu tror jag att jag ska ringa till Henrietta och avverka min skuld.

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, gosh, hade aldrig orkat rita något sådant, haha :P

2009-11-06 @ 16:36:44
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0