Jag tycker om färg, för det är så fint att titta på.


1) Trianglar jag ritade bara för att jag är en outtömlig källa av cool. Eller för att enformighet är trevligt ibland.



2) Koppar från Emmaus som jag ska ge min bror i julklapp.


3) De fyra små ramarna ska jag ge till samma bror, och försöka få in lite häftiga färger i hans  nya lya. Den stora ska jag ha på min egen vägg.









Idag var Henrietta här, vi byggde ihop vårt (och Tinas, men hon har prov imorgon och behövde plugga. jag har nämnt att hon är sjukhusfysiker och jättesmart förut) pepparkakshus. Det blev jätteudda och jag känner mig varm och glad inombords varje gång jag går förbi det. Jag ska fotografera det fyrahundra gånger och tapetsera min vägg med bilderna. (...eller inte, men det är så mycket jag tycker om det!)

Over n' out





Kommentarer
Postat av: Hilda

åh fint. Häng upp trianglarna. Eller gör dem till en anteckningsbok eller väska på lava

2009-12-05 @ 00:20:51
URL: http://hildasbilder.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0