nublirdetvälensåndärdagensouuutfiiiiitändå.suck.


Jag började inte intressera ig för kläder förrän i..nian tror jag. Och aldrig för smink, utom en liten kort period, åter igen i nian. Nu däremot är min garderob knökfull, och trots det fortsätter jag att handla kläder. Jag köpte en klänning för en ynka hundring (allting beror på vad för standard man är van vid, iannan någon komemr och säger att samma summa skulle kunna försörja en familj i något annat hörn av världen) och jag tror aldrig jag har varit så glad i ett plagg i hela mitt liv.

Det här låter så fånigt, men den påminner mig om Hans Arnold. jag vet att det inte verkar vara ett dugg vettigt, men jag är ju lite knasig, så för mig är det ändå finemang.

Hans Arnold är en illustratör eller konstnär eller vad det nu heter.
Han har gjort skärckillustrationer i en massa år, eller väldigt fantasifulla lite övernaturliga bilder, kan man ju också kalla dem, ifall man inte blir skrämd. Jag hittade Vecknas chock i skolbiblioteket när jag var sexton och sen dess har jag haft honom i bakhuvudet.


Bilderna är målade av honom (Hans Arnold) och kommer från hans hemsida.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0