Chokladmässan

Igår hade jag en finfin hemmadag framför mig, tills Jenny poka:de mig på Facebook och undrade om jag ville följa med på Chokladmässan i Nordiska Muséet. Sagt och gjort.



Det fanns en väldans massa gott att smaka på, och det blev mycket chokladshoppande. efter ett tag blev Jenny och jag en gnutta trötta på choklad, men vi funderade på att handla hem det ändå, bara för att det fanns så många otroligt snygga förpackningar. Jag skämtar inte. Vi är nördar.

Om man inte tar del av allt som chokladmässan har att erbjuda, i stil med..seminarier (..? Jag vet inte, för uppenbarligen går jag bara dit för att frossa.) så kan det bli lite tradigt i längden. Men det var vlädigt god choklad. Sen handlade jag hem oförståndigt mycket, och planerar att ligga i sängen med min bok och frossa.

På det nedre planet var det en bröllopsklänningstävling. Klänningarna var gjorde i choklad.

Jag röstade på klänningen närmast kameran. Den var helcool, och det såg ut som om de hade gjutit dekorationerna från legobitar.

När jag kom hem så åt jag middag, sen övningskörde jag dödstrött några varv runt Arninge.

 

Tipptop på fredan!


Kommentarer
Postat av: gabbi

MIRIAM!!! GREENDAY IGÅR OCH JAG HAR MASSA ATT BERÄTTA OCH VISSA!!!!!! GAHHH

2009-10-12 @ 11:05:05
URL: http://ngtnytt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv. tack så mycket! Vad glad jag blir! Just denna blir en koloss på 70x100 cm. Gillar stora format!



2009-10-13 @ 16:27:48
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0