På G.



Dagen går i husmorsstil, jag har bakat ett berg av knäckebröd, ett mindre (och helt klart sinande) berg av kanelbullar, och nu ligger det en bröddeg på jäsning och kikärtor på upptining. Stryker tyg, städar, dammsuger och har mig.

På måndag tror jag att jag ska ha en redesign-vecka. När jag gick i skolan med Anna så berättade hon att hon hade en vegetarisk vecka (eller försökte ha, jag vet inte riktigt hur det blev) och att hon behövde ha strikta gränser, från måndag till måndag typ. Det känner jag helt igen mig i, så det är så det får bli!

Mina mål är att bara använda det jag har hemma, eller införskaffa sånt jag behöver secondhand. Det blir säkert hur bra som helst, och jag kommer få väldigt mycket gjort (intalar jag mig). Just nu har jag som vanligt fyrtioarton saker på gång, det senaste är att försöka komma på julklappar (eh..ja, vara ute i god tid, ni vet)...Tror jag ska ha något slags hus/inredningtema på dem också, och såklart, baka bort saker! Chokladpraliner och bröd är alltid poppis hos mina bröder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0