Äppelpäppelpirumparum


Det blev en ny päronbakgrund, men jag svängde ihop ett äpple också, när jag ändå var på G. Inspirerad av Gudrun Sjödén, som hade päron/äppelbroscher när jag och Jenny var där för evigheter sedan.



Hmm. Kanske ska ändra om till den här bakgrunden? Det skulle kanske se stiligare ut?

Idag ska jag kanske till och med polcka äpplen, och baka en paj. eller kratta löv, och helt klart träna (för att bli hurtig, stor och stark). Vet att jag vill göra en stor tavla, men saknar motiv.

Kommentarer
Postat av: jenny

miriam, din päronbakrund är äkligt snggg! du är grym, jag förstod inte ens att den var egengjord! du är min idol!!!!!

2009-09-30 @ 09:23:00
Postat av: Tellus

Jättemysiga färger! Känns väldigt somrigt, vilket kan vara bra i denna mörka årstid! Och så blir jag väldigt sugen på Piggelin..

2009-10-10 @ 18:51:30
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0