Till Karro

Karro om 3 bilder av vad jag gör ungefär:
Hej Miriam. Jag gör reklam för mig själv, LÄS MIN BLOGG!! Annars kommer jag att terrorisera dig och din familj geneom att spela smurfhits jättehögt utanför ditt sovrumsfönster vid 5-tiden v
varje lördagmorgon resten av ditt liv (morr..)

Du är för övrigt bäst, har någon sagt det till dig på länge?







Hej Karro! Du är mycket välkommen att terrorisera mig varje lördag! Mina föräldrar störs inte, de sover som stockar (peppar, peppar), och om du väntar på att jag stiger upp och gör mig lite anständig så kan jag bjuda på frukost också. Den du.

Eller så satsar jag på att arrangera en fyrtiodagars non-stop festival på ringvägen. Party party party, och så måste du flytta hem till mig för att få sova :D

Hm, nu måste jag hjälpa mamma med en grej. Men vi ses på ett eller annat sätt Karro! Yaay!


PS! Tack för komplimangen. Du är ett original och riktigt finfin du med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0