Tisdag


Idag har jag mest traskat runt i huset och pysselsysslat, varit på körlektion (hujeda mig! "sväng vänster" och så blinkar jag åt höger och rattar likadant. trafikfarlig är vad jag är!) och  försökt vara snäll mot en fältarbetare. En röda-korset-tjej i Mörby. Jag stannade och lyssnade, för att vara lite medmänsklig, inte bara gå förbi, utan önska henne ett lycka till.

Nu kom jag ju på att, det var ju ungefär som att rycka bort ett plåster väldigt lång- och plågsamt. Jag stannar, tar upp hennes tid, men säger ändå att jag inte vill. Istället för att bara få det överstökat.

Jag är hemsk. Men jag menade väl! Jag lovar!

Imorgon ska jag pyssla med pärlor (se nedan) och åka hem till min bror tror jag. Där ska jag baka fantastiska matmuffins.



Det finns mycket fint man kan göra när man driver hela dagarna. Tralla-laaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0