3 bilder av vad jag gör ungefär


Det här är de tre senaste bilderna jag har tagit; rosen är från imorse, när allt var kallt och jäkligt, den andra bilden är på min hemmagjorda made-of-awesome-robotkudde (håller på med tre till, i olika färger), och den tredje bilden är på ett par hypermönstrade shorts från Beyond Retro. Kort sagt: det bästa av mina septemberdagar går ut på att frysa, (nah, njuta av hösten), pyssla och handla knasiga kläder.





Just nu har jag (som alltid, mina damer och herrar!) en triljon idéer: jag ska lära mig Photoshop, sticka, virka, lappa, sy, teckna med olika färger, akrylmåla, fixa, dona, städa!! Problemet är att allting verkar fastna på idéstadiet, jag behöver verkligen få igång någonting. NU!
Åh, och jag har bestämt mig för att göra en engelsk version av inlägget också, en pluttig översättning, ifall någon från Interpals skulle titta in (otroligt, men man vet aldrig).



From top to bottom:
Our garden in early morning, my home sewn robot pillow case and a pair of shorts with a really cool pattern.


Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Miriam. Jag gör reklam för mig själv, LÄS MIN BLOGG!! Annars kommer jag att terrorisera dig och din familj geneom att spela smurfhits jättehögt utanför ditt sovrumsfönster vid 5-tiden v

varje lördagmorgon resten av ditt liv (morr..)



Du är för övrigt bäst, har någon sagt det till dig på länge?

2009-09-17 @ 21:02:02
URL: http://kamajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0