---#3245346

jag lider av flyttnerver och humörsvängningar;
ena stunden är det fantastiskt att flytta 63 mil bort, andra stunden är det det mest galna jag någonsin har gjort: jag menar, hur ska jag få kompisar, jag är ju bara ung och dum och konstig!
Sen slår jag det ur hågen (jag har ju inte varit allt för ensam hittils) och allt är fantastiskt igen.
Tills jag åter drabbas av självtvivel. Och glömmer bort det. Och så vidare.

Hursomhelst så försöker jag hålla mig upptagen, jag borde fixa i ordning mitt rum, men fick upp ögonen för vinden istället och nu har jag dragit ner en massa fantastiska tyger från 70-80 och 90-talen därifrån. Vinden borde döpas upp till 'dödsfällan' (vi har inget riktigt golv där uppe) eller möjligtvis 'skattkammaren', men helst av allt till 'vintagenarnia'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0