Augusti har börjat.

Nedräkning till skolan! 28 dagar innan jag äntrar Umeå universitet!

Livet är så fridfullt och galet lyckligt just nu, så jag blir inte klok på det. Jag har bostad, utbildning till hösten, jag har träffat vänner tre dagar i sträck, och nu blir det den 4:e och det har varit sällskapsspel, finmiddag både hos en bror och på restaurang, fika, och krukväxter som frodas. Jag har visat alla mina kompisar både basilikan som har fått blommor (vet ni hur ofta jag har fått en blomma att blomma? ALDRIG!) och zucchinin som växer så det knakar. Jag är en stolt krukväxtmamma.


Med lite tur tog jag Jennys kombo på andra försöket, "äckelunge" sa hon (glatt) då. Jag blev mest bara glad.
Och så har jag lärt mig att vika CD-fodral också, och nu är dekorationerna i full gång:

Fast just det här råkade jag förstöra, det som jag tyckte att papperet var allra finast på. Hmm.
Men allt är idylliskt och lyckligt ändå, så jag ska inte gnälla, utan jag ska gå och sy ett laptopfodral eller nått.
tjenare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0