Bento Art

Jag har bakat en limpa som på nära håll ser ut som Frankensteins monster. Den smakar gudomligt som ostmacka däremot, men som sagt, den ser ut som ett matmissfoster (likt mina biskvier).
Under tiden jag lär mig att göra snygg mat (hej i-landsproblem!) får jag nöja mig med att titta (/dreggla över) andra människors snygga mat, vilket ofta kommer i form av Bento art. Ja tack, jag äter dig gärna när som helst:

 
(source)


(source)


(source)

MHM, skills! Den sista bilden kommer för övrigt från Bento Zen, en hel blogg tillägnad Bento, med recept och fiiiina bilder, wooh!

I övrigt har jag varit med de bästa damerna från konstvetenskapen iförrigår, och toppinglorna som jag känt sen dagid igår, men ingen av dem fastnade på bild. Men det är bra gäng jag hänger med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0