Back to school



Om någon i min korridor frågar mig vart jag ska idag så funderar jag allvarligt på att ljuga.
Eftersom jag bytte projektidé i terminen, så hamnade jag efter, och då var jag tvungen att arbeta som en liten tok för att komma ikapp, och nu är jag där. Det är bara det att nu är det snart dags för slutredovisning, och eftersom jag känner mig som ett såntdär ulligt gulligt litet lamm bland en flock vargar när jag redovisar så vill jag vara så förberedd som jag bara kan. Så..skolaaa. Men jag kommer ju inte vara ensam där i alla fall, det är man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Redovisa är läskigt. Himlars.

2010-12-13 @ 14:41:37
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0