Skit

Konceptbild av mitt skrivbord i skolan:


Konceptbild av mitt rum:


Mitt nya husdjur, råttan Greger:

(Det är inte min bild, men Greger är lika stor. Eller typm 15 cm i omkrets and still growing. Going strong Greger!)
Dagens filosfiska frågor är: behöver jag mer plats eller mindre grejer? Hur mycket kan man stapla på höjden? När blir en dammråtta så stor att den får en egen personlighet?

I ÖVRIGT: JAG HAR FÅTT EN CHOKLADTÅRTA BAKAD I MIN ÄRA. FÖR ATT JAG 'ÄR SÅ SKÖN' - JAG ÄR AWESOME. LOTTEN ÄR AWESOME. SÅ VÄRT ATT DET ÄR SKRIVET I CAPS. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, ojoj! greger ser trevlig ut. :D och snart är det jullov! :)

2010-12-14 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0