och tankarna går

1.) Som stolt nybliven träningsnarkoman kan jag meddela omvärlden att jag tar 35 kilo i bänkpress! Om man har tränat ett tag, så är det fjäderlätt, och alla skrattar åt mig. MEN, 35 kilo är bra för att mota bort vissa saker ändå! Det är säkert händigt att kunna pressa 35 kilo ifall kommande syskonbarn visar sig vara vampyr/varulv/antikrist.


(source)

2.) Modellen jag bygger till skolprojektet ser ut som en stor grön födelsetårta, pumpad med azofärger. Min handledare blev sjösjuk av att se den. Funderar på att nästla mig in i Konstskolan som ligger precis bredvid oss. Jag hade nog passat in kalas där.


(jagvetatdetinteärenkakamenwth)

3.) Idag lyckades jag kläcka ur mig: "men sågar är visst läskiga! De är stora och låter mycket! Vet du vad mer som gjorde det? DINOSAURIERNA! Och de ÅT FOLK!"

---

(Bilden är faktiskt EGENKOMPONERAT FOTOGRAFI! Jag har tänkt mycket på det här med dinos.)



Hm..Bilden ville inte laddas upp. Den kanske bara är för briljant för det?
Oh well, nästa gång så.

Adjöken!

/träningsnarkoman med konstiga associationsbanor

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, du är så skön! :')

2010-12-05 @ 16:58:32
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0