--- #2


Idag var jag i skolan hela dagen, sen åkte jag in till stan och handlade en klänning (Spontanköp som försvarar med ursäkten 'Den var snygg'.) och mer regnbågsgrundad skrapkartong som jag ska leka med imorgon.:D

På vägen såg jag en reklambil för Elaktörerna. Detta ska egentligen läsas som el-aktörerna, dvs, de har med elektronik och sånt att göra antar jag. Har man gått i skolan hela dagen och ens hjärna är sås, så läser man det ellacktörerna.

Därefter tänker man på vilken reklammässigt obegåvad person det måste ha varit som kom på namnet, för det första har det ordet 'elak' i  det andra så rimmar det (nästan) på tumör. Sen tänker man lite till och inser att det är en själv som är puckot.

Men det gör liksom ingenting, för i huvudsak har det varit en fantastisk dag ändå.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0