Armband (igen)


Jag har gjort ett till armband (alla mina pärlor är över hela golvet och varje gång jag tänker att jag ska plocka upp dem och stoppa tillbaka dem i kartonen så blir det så att jag parar ihop färger istället..Hmm.)



Har också handlat 400 g Marabou och sockerchockar mig medfan jag pluggar. Körde på motorväg idag också och det var.. Tja. Jag har ju kört motorväg några gånger tidigare, fast aldrig med pappa. Men det gick bra, minus några stressade ögonblick.

Det är så bedrägligt att köra med med pappa ibland, för han förväxlar vänster och höger rätt ofta. Och om han låter stressad i rösten kan man ju säga att jag blir lite skraj, för han är vanligtvis lugn som en filbunke nör vi kör. Lugnare än en filbunke. Som en stenstod.

Tjopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0