Örhängen, yey.

Ibland händer det att jag är uppe medan alla andra sover (vilket inte är en så svår bedrift då mor och bror stänger om sig halvtio) och då kan det se ut såhär i mitt rum (en lagom tyst aktivitet att ägna sig åt):



Frukta icke hantlarna, de är mest till för att imponera (eller tja, en gång hade jag ambitioner om att bli en muskelknutte med hjälp av dem), de är rätt dammiga nu.

Ur allt det stöket föddes någonting att hänga i öronen:



Så jag är glad och nöjd och försöker så försiktigt som möjligt att inte trampa på någonting på mitt golv just nu. Håller mig bara undan rummet så mycket som möjligt tills jag har slutat att pyssla med pärlor och det blir dags att plocka in.

Vad händer annars förutom pysselsyssel och nerstök? Hmm. Övningskörning (ALLTID) och plugg. Jag är lycklig över att mitt liv har blivit rutinerat igen. Jag älskar att följa ett schema. fina, inte på helger och sånt, men några gånger i veckan, att ha någonting att göra för att lära sig. 

Minus för att man för att lära sig måste sitta hemma och traggla igenom kurslitteratur.

Tweep.  

Kommentarer
Postat av: Linnéa

coola

2010-02-04 @ 15:24:02
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0