Det är så det är:



(klicka på bilden för att få källan.)

Jag vill att allas inre muppighet ska skina igenom i skolan nu, för det kan ju inte bara vara jag som tyckte att den där bilden ovanför var klockren.

Jag är knäpp och säger konstiga saker och snubblar hela tiden (öh, eller halkar. Jag har bråttom till tåget, men jag får inte ha bråttom till tåget för då kommer jag halka och bryta mig mitt itu för det är is ÖVERALLT) och jag är överentusiastisk och egocentrerad men om man bortser från allt det så är jag faktiskt rätt snäll.

Jättesnäll efter jul för då brukar jag ha ätit några kilo pepparkakssmet.




Idag lunchade jag med superKarro, lika bra som stålmannen fast minus trikåerna. :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är bäst Miriam, och bilden är på riktigt klockren! Ta det förstiktigt så du inte ramlar och slår dig :) Och tack för matlagningstipsen, tyvärr har jag ingen ugn, så det blev jättemånga köttbullar och jättemycket köttfärssås som jag har ätit upp nu. Mums! Du är inte egocentrerad förresten. :)

kram!

2010-01-26 @ 23:07:42
URL: http://amandailyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0