Dag 1, 2010


Igår förtryckte jag min rädsla för fulla människor/hög musik/vinterkyla och knäckte min utdebut med Elisabeth, på självaste nyårsafton. Vi gick till något ställe i Gamla Stan, där Elisabeth beställde in någonting grönt som smakade som Festis med en bismak av alkohol. Bytte till mig hennes juice istället.

Dansade, fick ont i öronen (hur mycket jag än skulle vilja vara lika ryckig och rytmisk som discoljusen så kan jag inte), åkte hem, sov och sov och sov.

Idag så fotograferade jag lite snö:



(fast det här är mest grannens bastanta ek) och så övningskörde jag och sladdade en del. Jag åkte pulka med Henrietta och hennes skumma systrar också! Vurpade en väldans massa och det sista åket körde jag på världens gupp i världens fart och bröt rumpan av mig tror jag. Bättre inledning på det nya året får man leta efter.

Aaah. Jag är lite pepp och panik inför 2010.
Förutom alla roliga kreativa grejer jag vill göra så ska jag
1) ta körkort
och
2) börja universitet.
Det är urläskigt och häftigt och Karro skickade mig ett gott-nytt-år-SMS där hon sa att hon såg fram emot våra luncher tillsammans. 


Det gör jag med.

:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0