Flapper





Idag har jag ritat lite, referensen är en bild på en flapper som jag klippte ut för länge sen från DN.
Annars har jag mest.. prickat av saker jag behövde göra. Minus att lämna tillbaka biblioteksböcker (för jag glömde SL-kortet hemma och lyckades därmed inte ens korsa kommungränsen) plus köpa två stycken femkilosböcker om Gotik och Romantik. Vill ha Renässans och ett dussin andra böcker också, men tänkte spara på ryggen lite.

På tal om flappers: har haft tidningsurklippet nästan hur länge som helst från något DN-repotage, men googlade det första gången idag. Jag dör. SÅ SNYGGT ÄR DET.
(Eh. Och jag vet att jag inte kan rita ansikten eller händer, men jag jobbar på det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0