Good stuff

Jag har snott en lista från Denise.


7 fina händelser.

1) Började gymnasiet, fick mina klasskompisar att rita Johnny Depp första dan.

2) Upptäckte facksal 3 i Stadsbiblioteket. Lycka.

3) Gav min mailadress till en 17-årig telefonförsäljare för att han var så skön. Blev besviken när han inte addade.

4) Min 18-årsdag var väldigt kalas. Bästa födelsedagen någonsin. Bästa skoldan någonsin, fastän vi fick hålla tal.

5) En dag när jag tog en promenad hem från skolan så var himlen rosa och regnbågig och det haglade, regnade och var soligt på en och samma gång, ala ’jordens undergång är nära’.

6) Min allra första konsert, som var en HIM-konsert med en kompis 2005.

7) När jag och Gabbi var små och vi byggde en koja (eller, bestämde oss för att en stor gran i skogen bakom hennes hus skulle vara en koja).

 

7 sanningar om dig själv.

1) Jag är förvirrad, men charmerande, men jobbig, men snäll.

2) När jag var liten ville jag först bli konstnär sen veterinär, sen konstnär igen, sen volontärarbetare, sen något kreativt, och nu typ arkitekt.

3) Jag dagdrömmer, jämt och ständigt. När jag ska sova, innan jag stiger upp, medan jag äter frukost, duschar, lagar mat och ritar, däremot inte medan jag kör.

4) Saltgurka är äckligt, lakrits är äckligt, julmust smakar saltgurka och är därför äckligt.

5) Jag tycker att det bästa som finns är snälla människor..

6) ..fast samtidigt älskar jag nervpirrande historier om mord, blod och ond bråd död och övernaturligheter och djävlar och osnälla folk.

7) Karro fick mig att läsa Döden och Pingvinen, därmed förändrade Karro min värld och jag började göra onda pingviner. (För övrigt gav Jenny mig en ond pingvin i julklapp, hihihi!)

7 sanningar om veckan.

1) Jag har registrerat mig på universitet, pepp, pepp, pepp!

2) Jag har varit ovanligt allmänt bra den här veckan, på allt.

3) ÅH! Igår drömde jag om att jag var gravid och pysslade!! Jag gjorde en grå tröja med gult tryck som det stod ’Oh, I’m not pregnant, I’m just a walrus’ på och så drömde jag att jag hade den med grå jeans och sprang runt med långa vita sugrör i munnen. Vaknade och var JÄTTELYCKLIG! ß- notera alla utropstecken i det här stycket!!!!

4) Jag har vänner som är bäst.

5) Idag har jag och min pappa spunnit och sen ska vi köra och min pappa är bäst och jag har fått låna hans urmysiga nya tröja som jag egentligen inte skulle få låna för jag norpar alla hans varma kläder.

6) Veckan har varit apbra och iochmed att jag ska träffa Gabbi idag så ger den mig löften om att bli ännu bättre. Sju dagar av rent guld.

7) Jag kan leva på en komplimang i en vecka. Eller en månad, fast oftast kan jag bara tänka tillbaka nått år senare och fortfarande vara glad.

7 fina låtar som passar just denna vecka.

Här har ni! (vi låtsas av veckan har 8½ dag, halvan för att Personal Jesus finns med x2)

1) För att den är nyupptäckt

2) FÖR ATT DET ÄR DAVID HASSELHOFF.

3) För att låten får mig att le

4) För att Village People får mig att le. Och för det mänskliga alfabetet.

5) För att den är sann

6) För att det är bland det bästa som gjorts + den spelades på träningen och det gjorde mig glad.

7 + 8) Också bra, väljs Johnny Cash om ni tycker att Marilyn Manson är för hårt.

9) Också najs.

 

7 fantabulösa saker du gjort.

1) Lapptäcke över Stormningen av Bastiljen med Karro och Jenny.





2) Jag höll ett tal om apartheid där jag tecknade ett monster i paint och gjorde honom ljusast i toppen och mörkast i botten och förklarade att det var ungefär så det var. Det bästa jag någonsin gjort framför publik.

3) Jag blev klassad som armhävningsgud i skolan en gång. Det var mycket trevligt.

4) Jag slutade vara elak och blev snäll (efter förmåga).

5) Mitt mänskliga alfabete är på G, det ska ta mig tusan bli fabulöst!

6) Köade till Harry Potter and the deathly hallows.  Bästa sommarnatten någonsin.

7) När jag gick I sexan skrev jag en berättelse som hette Linkin Park mysteriet, det var det konstigaste jag hade skrivit någonsin och min lärare läste upp den för klassen.

 

I övrigt vill jag tillägga att jag är fabulös i alla fall 20 av månadens 30 dagar året runt så det är svårt att pinpointa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0