Idag har jag varit med det bästa Täby har att erbjuda;


Karro, Filippa och Jenny. Vi åkte pulka i en backe som bara är till för dödsförsaktande barn, fast jag var räddast och åkte min stjärtlapp som man inte vurpar så våldsamt med. Ett blåmärke eller två kan jag nog skryta med, fastän Karro fick en lårkaka. Snart lämnar Filippa Stockholm för att lumpa lite till, vilket är lite som att råna Stockholm på awesomeness, men hon har sjukt kul i alla fall.



Nu har jag kurlitteratursångest. Fet kurslitteratursångest.
Till konstvetenskapskursen ska jag ha en triljon (...nio.) böcker som kostar en triljon kronor. Jag har råd, men det är löjligt dyrt med böcker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0