Färg



Till slut så blev väggen såhär:



Det får bli en snabblösning, ska försöka fixa det finare sen. Hade helst velat ha dem bredvid varandra så att man kan se färgskiftningarna bättre, men som sagt: kluddfläckar uppskattas icke.  

Snart ska jag hem till Amanda, som lämnar råkalla Sverige för Frankrike. Hoppdidopp, tror hon kommer få det urkul. :D

Idag har jag övningskört också; det blev en tvärnit när en polisbil med blåljus skulle fram, och så fick jag motorstopp två gånger på raken när jag skulle köra in i en rondell och en gång fick jag inte in ettan. Men annars gick det finfint. Jag älskar att övningsköra, fastän jag har så mycket kvar.. (Att köra på en 70-väg känns lite som att köra i ljusets hastighet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0