mönstermonster. typ.


Igår matade jag min familj med kärlek via en tårta rakt nedsänkt från änglarna (eller Nigellas matlagningsprogram) - en "Fluffig chokladkaka" som smakar apelsinchoklad, samt hemmagjorda praliner.
Det var trevligt, trevligt. Hann också med lite övningskörning och lite plugg. Jag dechiffrerar mina kråksparksanteckningar från skolan och använder mina fina färgglada stabilopennor till att få lite ordning på det (intressanta) eländet. Någonting som kommer att fortsätta idag eftersom jag är sjukligt ineffektiv när det gäller saker som jag inte har lust med men som är nyttiga. Bah.

Jag får lite ångest när jag antecknar, för jag skriver ner sånt som jag tycker är viktigt, snabbt och enkelt. De som jag sitter emellan verkar däremot plita ner en hel roman, så det känns som om jag missar saker, fastän det säkert är bra.

I och för sig, ibland når jag information overload, och stänger ner, då klottrar jag missfostermonster i marginalen istället:



Lyckligtvis händer det inte så ofta, det mesta av monstrena är ditfixade på rasten. Tjohi.


Snipp snapp snut, så var sagan slut.


...

OCH OCH OCH! IMORGON SKA JAG HEM TILL GABBI OCH TITTA PÅ FILM OCH ÄTA UPP RESTEN AV PRALINERNA FÖR HON ÄR BÄST OCH HAR TAGIT KÖRKORT!!! WHEEEE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0