ERRORERROR

Wheeeeeeeee! Efter en massa ångest så ligger jag som etta för en studentlägenhet i Umeå! Nu står det bara "inväntar godkännande", men det gör mig också lite nervös. eller egentligen inte, jag har ju inga betalningsanmärkningar. Som jag vet om. En till sak som gör mig lite nervös är att jag inte har sett på lägenheten innan, så tänk om det finns mögel i duschen och monster under sängen? Men det är sånt som jag fixar när jag kommer dit, eh?

Vad är det värsta som skulle kunna hända?
(Nu ser jag Kenny från South Parkfilmen, död och flygandes mot himlen. Plötsligt kommer det upp en stor, blinkande ACCESS DENIED skylt framför honom och han störtar rakt ner i helvetet. Mitt helvete är inte lika extremt, men jag tältar helst inte i en park.)

Från den ljusa sidan: en flytt innebär att jag träffar en massa nya människor, och då kan jag säkert få några av dem att ställa upp för mitt Mänskliga alfabete, ett projekt som har avstannat eftersom jag tror jag har frågat alla jag kände..Hm..


Här är Elisabeth. En toppenperson och min allra första bokstav.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0