Fredag --> lördag

Internet lever, leve internet!
vi hade en massa herrar som sprang omkring här igår, och fixade, så nu kanske internet tillochmed är här för att stanna. Det vore en dröm.

I fredags var jag hemma hos Gabbi, det var inte fyskam. vi tittade på två filmer (Eurotrip och I love you Chuck Morris), jag tyckte om den andra bäst, fastän Scotty doesn't know fastnade väldigt bra i huvudet.  Och är fantastiskt bra att galet skutta runt till i en stekhet lägenhet.




(en stekhet lägenhet på 14e våningen med fantastisk utsikt, och lyftkranar i fjärran som ser ut som förvuxna metallgiraffer. Jag älskar den.) Sen tog vi miffobilder som omvärlden inte får se, men som jag helt klart ska skriva ut oh hänga upp på något fint ställe (kylskåpet är för offentligt för dem minerna, men mitt rum funkar bra).
Det var tipptoppfint och helbäst! Nu har Gabbi däremot dragit för att leda en massa barn på sommarläger och jag saknar henne redan.

redan.

KOM HEM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0