(fyndig rubrik)

Tjolahej tjolahopp.
Under de senaste dagarna har jag välkomnat en ny teknisk apparat in i familjen: en röd blank laptop som följer med mig till Umeå. Det är ballt. Hur tufft som helst till och med.
Jag har hängt med Gabbi, jag har varit husmorig och lagat mat, städat och gjort sånna saker, jag har bestämt mig för att dissa sista tentan (för sinnesfridens skull) och jag har upptäckt att om man har lärt sig att brodera stjälksöm så är det precis som att cykla - man kan återuppta det efter flera år. Det är trippelt så rogivande som att diska dessutom. (om man inte gör ett dåligt garnval och allt hårar sig, går av och måste stygnas upp. Eh..)
och så har jag funderat på om jag ska fortsätta blogga eller lägga ner i förmån för min vanliga pappersdagbok, men uppenbarligen har jag inte bestämt mig än. Det är kul att blogga, att få lägga upp mina dinosaurier och annat och det är trevligt att kunna hålla pejl på vardagen. Fast mest tror jag bara att jag vill vara 'visual inspiration' istället, får se hur det blir. :P

Tjipptjopp.

PS: IDAG ÄR HARRY POTTERS FÖDELSEDAG! NÖRDAR, FÖRENA EDER!

Kommentarer
Postat av: Olga

Nej! Du får inte sluta att blogga! Det är så kul att läsa det du skriver!

2010-07-31 @ 20:04:32
URL: http://squirreltail.blogspot.com/
Postat av: Karro

Ey, du måste fortsätta blogga...annars kommer jag att tro att du aldrig har existerat utan bara är en underhållande, och fantastisk dröm jag har haft.



Miriam - blogg -> :(

2010-07-31 @ 21:20:45
Postat av: Catrins Garderobstankar

Jag gillar din fyndiga rubrik skarpt!

2010-07-31 @ 22:46:00
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Anna

TACK vad du är snäll!! VAD GLAD JAG BLIR!

2010-08-02 @ 08:06:21
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0