glad häst.

Jag har varit ute och äventyrat två dagar i rad nu!
Igår badade jag med Filippa, gnagde på vattenmelon, pratade och tog en glass/snickers på hemvägen. Och idag paddlade jag kajak med två brorsor + gravid flickvän och pappa.
Jag tror att mina armar kommer att falla av lagom tills imorgon, men det är helt värt det! Stockholm har aldrig varit så vackert, trots att jag nästan körde in i två smått generade herrar vid nudistklippan (svaga armar och mycket vind).

Vatten och kamera är tyvärr en dålig kombinaton, så jag har inga foton, men det var fantastiskt fint. Alldeles underbart. Jag har varit ungefär såhär glad de senaste två dagarna:



Bildkällan är jätteborttappad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0