Torsdag

Idag har jag pillat med tidningsurklipp och tjocka svarta papper. Jag har samlat på mig en massa tidningsurklipp genom åren, sånna som jag tycker är fina. Det är mest modebilder, modebilder, modebilder, och en och annan idolbild. Plus en massa prylar jag tycker är häftiga.



Igår var jag med Karro och Jenny och badade, kalas! Och nu har Umeåbostäderna kommit fram till att jag är värdig nog att hyra rum i en studentkorridor (fäktning med lasersvärd och balansgång på lina mellan höghus var två av testen som man var tvungen att klara av. Eh..), så det är spännande. Och så har jag övningskört i innerstan - det lär mig att hantera stressnivå bättre. Nu är jag lugn som en filbunke.


Kommentarer
Postat av: Fröken Felicia

Snajsigt värre! :) och det måste vara skönt och ha bostad ordnat!!



Sv: ja, "jobb" är det väl snarare, jag och en kompis hade inget sommarjobb så vi kör ansiktsmålning för barn i stadsparken. ingen vidare timlön, men det är ju mer än vad man får om man ligger hemma och solar eller nåt haha!

ja, umeå är mitt fjärdehandsval också haha, men vänter likadant, kommer jag in där så tar jag det liksom! (drömmen är ju chalmers, åh liksom! har en klasskompis som kom in där, gissa om jag är avundsjuk?!?!)

japp, folkhögskola! :D alltså, jaa, det känns ganska bra och göra det direkt efter studenten, känner mig ärligt talat inte riktigt helt 100% redo och flytta till hösten, så det är ju lite bra. och hallå, flumma konst och formgivning på heltid ett år är verkligen inte dumt!! :D

jaa, london i mitt hjärta! :) madame tussauds var sjukt coolt, men som sagt creepy! en del såg så äckligt verkliga ut! min favorit var utan tvekan audrey hepburn :D

2010-07-22 @ 21:45:36
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Karolin

Härligt att veta att man är värdig ett boende :)



Jag pluggade och blev kvar i Uppsala.

2010-07-22 @ 22:07:00
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0