Tisdag

Igår fick jag sommarlov!
Det firades med att lämna in den sista hemtentan (inte under högtidliga former, men väldigt lättat) och dra ut och göra stan! Göra tsan mitt på dan' gör man med donken och vänner.



Vänner som kommer på att man kan..plocka av varandras huvuden?:D Sen så drog vi runt lite till, prövade peruker på söder (bildbevisen har dock inte jag) och hade det allmänt trevligt.

Sen kom jag hem och gjorde tråkgrejer och sen drog jag över till Gabbi.
Jag vet inte hur vi kom in på det, men Gabbi kläckte ur sig "DET SER UT SOM DE DÄR HATTARNA SÄTTER PÅ VARANDRA" och..ptja..

...och varför inte? tyckte jag.
Sen så läste Gabbi Twilight och jag läste min Under-the-Dome-bok och vi levde lycklliga i alla våra dagar. Tills vi somnade och vaknade och det var onsdag!
Då kom Joanna och Emelie över, och så spelade vi alias och ett knäppt, urkul ballongspel.
Sommaren börjar braa!



Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Grattis till sommarlovet!

2010-06-09 @ 21:16:35
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: sabina

tack hörru, klart fickorna är riktiga, vart ska man annars gömma händerna?

2010-06-10 @ 14:17:44
URL: http://kjolhelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0