work in progress + lite till, bra grejer.

humdidumdidum..
Idag har pappa skämt bort mig megamycket genom att handla ingredienser till en maffig tårta (nougat + choklad + mandelmassa + körsbärssylt. Herregud, jag kommer nog dö av fett och sockerchock), glasögon (jag skulle kunna se en nål i en höstack. PLUS att jag har kommit ett steg närmre Harry Potter, säger vi) och en GLASSMASKIN! MUHAHAHA! YAAAY! En såndär 250kronors experimentglassmaskin från Jula, så om inte choklad/nougattårtan tar kål på mig vet jag att den hemgjorda glassen imorgon kommer göra det.:)

I övrigt håller jag fortfarande på med min helvetesfisk, men har blivit omotiverad p.g.a usel färgläggning och rätt crappy look på den. Men skam den som ger sig, ikväll tar jag nya tag med den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0